Hoy es: Sábado, 28 de Enero de 2023

MEYAJ YÉETEL KÚUCHILO’OB

Meyaj yéetel kúuchilo’obe ku ts’aik 12 crédito’ob ti’ aj xook, ba’ale k’abéet u meyaj ti’ junp’éel kúuchil ka u yóot Universidad Autónoma ti’ Yucataan ka béeychajak, tumen bey ts’aba’an u t’aanil ka béeychajak te k’iino’oba’. Aj xooke k’abéet u meyaj yéetel junp’éel kúuchil tu ukp’éel wak winalo’ob u taal u kaanbal ti’al ka u ts’o’okes tu waxak wak winalo’ob pa’te’ yéetel u ts’o’okol u ka’ansa’al tu najil xook.

Ti’al u láak’ ba’alo’ob taak u yojéelta’ale je’el u páajtal u k’áata’al ti’:
Mtra. Lourdes Cabrera Ruiz
U taj ach Facultadil Ciencias Antropológicas tu táan Comisión Coordinadorail Áantaj ti’al u táakpajalj Máak ti’ junp’éel kúuchil meyaj.
lourdes.cabrera@correo.uady.mx