Hoy es: Sábado, 28 de Enero de 2023

OUTREACH PROGRAM

The Outreach Program accounts for 12 credits and should be performed in an institution authorized by UADY, according to the regulations.
It is recommended that students enroll in an outreach program in the seventh semester, in order to be released in eighth semester and be able to graduate in a timely manner.

For further information contact:
Mtra. Lourdes Cabrera Ruiz
Representative of the Faculty of Anthropological Sciences at the Coordinating Committee of Social Service Support
lourdes.cabrera@correo.uady.mx