Hoy es: Sábado, 28 de Enero de 2023

ACADEMIC PERIODS

The academic year is divided into two semesters and one summer session. Semesters are: January-May and August-December. The summer period is from May to July.

Mandatory courses are studied exclusively in the six-month semesters. Free and elective courses may be completed in the semesters or in the summer period. With summer school courses students can advance so that the final semesters can centre almost exclusively on writing the thesis or monograph required for graduation.