Hoy es: Sábado, 28 de Enero de 2023

TAK TU’UXO’OB JE’EL U PÁAJTAL U KAANBAL XOKNÁALE’

Xoknáalo’obe je’el u páajtal u ts’o’okesik u kaanbalo’ob tu kúuchilo’ob ka’ansaj yano’ob wey tu lu’umil Meexico wa tu táanxel noj lu’umilo’ob. Je’el u páajtal u táakpajalo’ob ti’ le k’exba yan ichil u xoknáalilo’ob óoli’ 80 universidado’ob yano’ob: Meexico, Estados Unidos, Canadá, España, yetel Francia. U aj kaanbalilo’ob Sipitil K’ajlay UADYe ts’o’ok u xokiko’ob junp’éel wak winalo’ob tu universidadilo’ob Francia yetel España.