Hoy es: Sábado, 28 de Enero de 2023

Ba’axo’ob jach k’abéet ti’al kaanbal, ba’axo’ob k’abéet ti’al kaanbal ba’ale yéeybil u beeta’al yetel ba’axo’ob chéen xoknáal yéeyik ti’al u kaanbal

Ti’al ka béeychajak u ts’o’okol u kaanbal j-xoknáale k’abéet u yantal ti’ 322 credito’ob, ku t’o’oxol beya’:

Creedito’ob tu yo’olal ba’axo’ob jach k’abéet ti’al kaanbal

218

Creedito’ob tu yo’olal ba’axo’ob k’abéet ti’al kaanbal ba’ale yéeybil u beeta’al

62

Creedito’ob tu yo’olal ba’axo’ob chéen xoknáal yéeyik ti’al u kaanbal

30

Creedito’ob tu yo’olal u táakpajal máak meyaj yéetel molay

12

Tuláakal

322

Le ba’alo’ob jach k’abéet u ka’analo’obo, leti’ob beetik u yantal k’ajóolalo’ob k’a’ana’an ti’ juntúul aj k’ajlay ti’al ka ma’alob kaanbalnak, le beetik ma’ táan u p’áajtal u kúulpachkunta’al mix junp’éel ti’ leti’ob (218 creedito’ob).

Ba’axo’ob k’abéet ti’al kaanbal ba’ale yéeybil u beeta’al máakalmáake, leti’obe ku tukultik xoknáal k’abéet ti’ ti’al u beetik xak’al meyaj, tumen ku yáantikuba yéetel ti’al u sáasiltal tu tuukul le ba’ax taak u yojéeltiko’ yetel ku bisa’al ti’ junp’éel ma’alo’ob bej ti’al u béeykuntik. Le ba’axo’ob k’abéet ti’al kaanbalo’ je’el u páajtal u yéeya’al ichil le ba’axo’ob ku ts’aik le kúuchil xook ti’al sipitil k’ajlayo, ba’ale je’el xan u yéeya’al junp’éel ti’ le ba’axo’ob ts’aba’an xan ti’al u xo’okol u láak’ sipitil te kúuchil xooko’ (62 creedito’ob).

Le ba’axo’ob chéen xoknáal yéeyik u kano’, leti’obe mina’ano’ob ichil le ba’axo’ob k’a’ana’an u kanik máax ku xook ti’al sipitil k’ajlay, ba’ale ku meyajo’ob ti’al ka jach ka’anchajak u k’ajóolalo’ob. Le ba’axo’ob ku yéeya’al kaanbil Facultad ti’ Ciencias Antropológicas wa táanxel kúuchil xooke (yan ti’ 30 creedito’ob).